Direktlänk till inlägg 2 november 2012

I´m so sorry!

Av kaakka - 2 november 2012 11:26

Heeluuw :3 

Vaknade precis, ska iväg och rida nu. Ledsen för att jag inte skrev ett sista inlägg igår, men glömde helt bort det x.x

Vi spelade minecraft till 4 sem gick vi å la oss. Vill du spela minecraft med mig? komentera! :D <3

Finns inte så mycket mer och skriva just nu, ingen kul och göra stall aoutfitten heller. Men idag är det rätt så bra väder iallafall. Det regnar inte! :) Har inget tips på G- heller, nu får jag skärpa mig! 


Tack allihopa!



KRAM

       UNNI



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaakka - 22 december 2012 21:37

Hej, eller Godkväll.  Nu tänkte jag fört ursäkta blogg pausen, men har mycket annat för mig. fick lov i torsdags och har städat rummet mm sen dess.  Nu kommer alla hata mig för att jag säger det här men jag tycker bara att julen är för mycket och...

Av kaakka - 17 november 2012 10:04

Hej! Tänker inte hålla på och ursäkta mig för att jag inte bloggat på länge, det suger endå att läsa om sånt, derämot ska jag faktiskt klaga lite på en sak idag. Folk som gör vloggar när dom pratar om ngt och äter godis eller tuggartuggummi x( j...

Av kaakka - 1 november 2012 16:37

               LOVE  UNNI ♥

Av kaakka - 1 november 2012 08:47

Godmorgon! Idag är det den 1 november och redan för en vecka sen kunde man se julpynt. Seriöst, hur tänker dom?! Visst, det är mysigt med jul och så. Men nu är det 2 månader kvar till jul! Igår va det ju liksom haloween så. Aja, nu har jag precis ...

Av kaakka - 31 oktober 2012 19:29

Helluw :3

Mina egna bildhjärtan ♥

 

 

Här är min kamera, det är en Fujifilm med 24x zoom. jag fick den julen 2011 ♥

 

 

Bäästa kaninen! ♥♥

 

 

 

Do what you want with youre     life, you just live once! ♥

 

 

 

 

Om mig

Halojj! :)

 

Jag är en trettonårig tjej som älskar djur och musik. Jag tycker också mycket om att fota särskilt min kanin och medryttar häst. Jag rider på Lervik, GRS. Och på min underbara medryttarhäst, Ville.  Håller också på rätt mycket med musik ialla dess former. Dock tar skolan upp himla mycket tid. Jag går på Engelska skolan i stan, så får åka fucking buss till skolan varje dagg.. ♥♥ :''''''>

Kram Unni.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga
Glitter Graphics

Kategorier!


Ovido - Quiz & Flashcards